دیشب یه توییت کردم که دیگه نمیتونم ادامه بدم
صب پشیمون شدم پاکش کردم
چه معنی داره ادم این حرفارو به بقیه بگه
ولی خب لهم
عملا حس میکنم هیچ راهی جز مرگ وجود نداره
همه چیز بده
یه بد مطلقِ غیرقابل توصیف
اگه ازم بپرسی چی بده فقط میتونم بگم همه چی
انگار درونمو با خاکستر پر کردن
کاش تموم شه همه چی
دست و دلنوشته های ممنوعه...ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: جمعه 9 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:28